Hallå

Ja. Orkar faktiskt inte med ett presentations inlägg, så det får bli en annan gång. Kan bara säga att jag har haft 3 bloggar (tror jag) före denna. Vet inte vad som flög i mig, men jag raderade min gamla för någon dag sedan, men ja, jag gjorde en ny. Kan inte hålla bloggen uppdaterad, men vill ändå lägga ut mina tankar och så på bloggen. Whatever, ger detta en sista chans nu! Min förra blogg hette förresten, tintinsfoto.blogg.se, om någon skulle vara intresserad.

Haha. Gjorde en bild ganska snabbt för jag ville inte ha ett bildlöst inlägg. Kan tänka mig att de flesta vänner inte ens märkt att min blogg har tagits bort. Det var inte ens meningen att jag skulle göra en ny, men det blev bara så (två dagar efter att den gamla tagits bort), typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0